sábado, 14 de junio de 2008

FINAL DE CURSO COA COMIDA INTERPARROQUIAL


Preto de 110 persoas participaremos este Domingo na Comida Interparroquial que se compartirá ás 14:30 horas no Claustro do Convento de San Sadurniño. Con esta actividade damos por concluido un curso, festexamos e lembramos o compartido todos xuntos durante este ano.

Festas na Capela da Esperanza de Santa Mariña do Monte


A Parroquia de Santa Mariña do Monte está a celebrar as súas festas en honra a San Antonio e á Virxe da Esperanza. A Eucaristía está a ser ás 13:30 horas. Felicidades e Boas Festas a tódolos veciños e veciñas.

miércoles, 11 de junio de 2008

O domingo 15 de Xuño celebramos a comida Interparroquial


O vindeiro domingo 15 de Xuño, as comunidades parroquiais de Santa Mariña, San Xiao de Lamas, San Salvador de Pedroso e San Sadurniño celebran que pertencen a mesma realidade. A comida de confraternización dará comezo as duas e media da tarde e terá lugar no claustro do Convento do Rosario de San Sadurniño.

viernes, 6 de junio de 2008

D,Escoto, sacerdote y ex canciller de Nicaragua, presidirá la Asamblea General de la ONU



El sacerdote y ex canciller nicaragüense Miguel d'Escoto Brockmann, crítico agudo de Estados Unidos, fue elegido el miércoles como el próximo presidente de la Asamblea General de la ONU y en seguida pronunció un "sermón" sobre el amor, la política y la guerra en Irak.


La asamblea eligió a d'Escoto, sin oposición como el candidato de los países latinoamericanos y caribeños. Asumirá el cargo el 16 de septiembre en sustitución del macedonio Srgjan Kerim. La presidencia de la asamblea de 192 países se rota por regiones y dura un año.


"Eligieron a un sacerdote. Y espero que nadie se ofenda si digo que el amor es lo que más se necesita en este mundo. Y que el egoísmo es lo que nos ha llevado al atolladero en que el mundo se hunde, casi irreversiblemente, a menos que ocurra algo grande", dijo d'Escoto en una conferencia de prensa. "Esto puede sonar como sermón. Bueno, está bien".


Su función principal como presidente de la asamblea será encabezar la reunión anual de mandatarios del mundo en septiembre.


A diferencia del Consejo de Seguridad, cuyas votaciones pueden establecer derecho internacional, las resoluciones de la Asamblea General no tienen fuerza legal. Pero la asamblea controla el presupuesto de la ONU y decide el monto de las contribuciones de cada país. También es un foro único para que virtualmente todo el mundo participe en debates.


En su discurso de aceptación ante la asamblea, d'Escoto denunció lo que calificó de "actos de agresión" en Irak y Afganistán, sin mencionar a Estados Unidos por su nombre.


"La conducta de algunos estados miembros ha causado que las Naciones Unidas pierdan credibilidad como una organización capaz de poner fin a la guerra y erradicar la pobreza extrema en nuestro planeta", dijo.


Las declaraciones fueron rechazadas de inmediato por funcionarios estadounidenses.


"Se supone que el presidente de la Asamblea General es un integrador", dijo Richard Grenell, vocero de la misión de Estados Unidos en la ONU. "Hemos dicho inequívocamente que esos comentarios disparatados no son aceptables, y esperamos que se abstenga de esta palabrería y se ponga a trabajar en los asuntos de la Asamblea General".


D'Escoto ha sido desde hace tiempo partidario del líder sandinista Daniel Ortega, que fue aliado de Fidel Castro y la Unión Soviética y ganó de nuevo la presidencia de Nicaragua en el 2006.


El sacerdote fue canciller del gobierno sandinista de Nicaragua en la década de 1980, cuando combatió a los "contras" financiados por el gobierno del presidente Ronald Reagan.

jueves, 5 de junio de 2008

NOTA dos BISPOS da IGREXA en GALICIA con motivo da ASIGNATURA EDUCACIÓN para a CIDADANÍA

Os Bispos da Igrexa en Galicia, en vistas do próximo curso escolar, queremos lembrar a todos a doutrina que a Conferencia Episcopal Española emitíu en diversos documentos sobre a asignatura Educación para a Cidadanía (EpC):

1. Existen uns dereitos e deberes, enraizados na natureza creada do ser humano, que fan posible a convivencia en paz e liberdade na nosa sociedade, que se reflicten no texto da nosa Constitución e que deben ser respectados.

2. Entre eles está o dereito dos pais a elexir o tipo de formación moral e relixiosa para os seus fillos, coma recoñece o artigo 27,3 da Constitución Española: “Os poderes políticos garanten o dereito dos pais para que os seus fillos a formación relixiosa e moral que esté dacordo coas súas conviccións morais”.

3. O Estado non pode imponer lexitimamente unha formación moral da conciencia dos alumnos á marxe da libre elección dos pais, tal como se pretende na asignatura EpC e nos Decretos que a desenvolven.

4. De feito a comprensión e a adhesión dos alumnos aos valores fundamentais non se poden alcanzar a través dunha imposición legal por parte do poder político, que ademais non consegue con elo asegurar unha convivencia en paz.

5. Por outra banda, tal como foron reglamentados os seus contidos, EpC impón desde instancias políticas unha concepción do home que contradí o ideario propio das escolas católicas, ideario no que atopa expresión o dereito primordial á liberdade de educación, como defendeu o Tribunal Constitucional.

6. Esperamos, por tanto, que se paralice a implantación de esta asignatura tal como está programada, para respectar mellor os dereitos de todos os pais; e, no seu caso, que se faga posible a súa adaptación en contidos, obxectivos e criterios de evaluación ao ideario dos Centros.


7. Para defender o dereito que lles asiste de determinar a educación moral dos seus fillos, os pais teñen, entre outros medios lexítimos, o da obxeción de conciencia ao ensino da asignatura EpC.

8. As diferentes administracións educativas, así coma todos os centros escolares, deben respectar as decisións dos pais e non interferir no exercicio dos seus dereitos fundamentais, e deben tamén asesorar e acompañar convenientemente a todos aqueles que o soliciten.

+ Xulián Barrio Barrio, arcebispo de Santiago de Compostela
+ Xosé Diéguez Reboredo, bispo de Tui-Vigo

+ Luis Quinteiro Fiuza, bispo de Ourense
+ Manuel Sánchez Monge, bispo de Mondoñedo-Ferrol
+ Alfonso Carrasco Rouco, bispo de Lugo


Lugo, 1 de Xuño do 2008













Páxina dun libro de texto de Educación para a Cidadanía.

lunes, 2 de junio de 2008

NOTA DOS BISPOS DA PROVINCIA ECLESIÁSTICA DE SANTIAGO DE COMPOSTELA CON MOTIVO DOS PROBLEMAS PESQUEIROS

Debuxo de Ramón Pernas titulado "Canto pola Patela"
Lugo, 1 de xuño de 2008


“El gozo y la esperanza, la tristeza y la angustia de los hombres de nuestro tiempo, sobre todo de los pobres y de todos los afligidos, son también gozo y esperanza, tristeza y angustia de los discípulos de Cristo y no hay nada verdaderamente humano que no tenga resonancia en su corazón” (Vaticano II, GS 1).


Estas palabras del Concilio Vaticano II nos animan a mostrar nuestra cercanía a los hombres del mar que viven en nuestras diócesis y atraviesan una situación difícil que ha provocado protestas manifestadas de diversas formas, llegando incluso al amarre indefinido en los puertos gallegos.


Como Pastores del Pueblo de Dios que peregrina en Galicia compartimos las preocupaciones de las gentes del mar y les animamos a que no pierdan la esperanza.


Pedimos que estos problemas se tomen en cuenta por parte de las Administraciones implicadas. Y estamos seguros de que, con la colaboración de todos, se han de encontrar soluciones justas transitando siempre por el camino del diálogo y de la negociación.


El amor de los marineros a la Virgen del Carmen es, sin duda, un regalo de Dios. Es la mejor herencia que se transmite de generación en generación dentro de la familia marinera. Acudamos a Ella en estos momentos difíciles para los hombres y mujeres del mar confiando en que siempre podemos contar con su poderosa intercesión.


+ Julián Barrio Barrio, arzobispo de Santiago de Compostela


+ José Dieguez Reboredo, obispo de Tui-Vigo


+ Luis Quinteiro Fiuza, obispo de Ourense y Promotor del Apostolado del Mar


+ Manuel Sánchez Monge, obispo de Mondoñedo-Ferrol


+ Alfonso Carrasco Rouco, obispo de Lugo